
- fredag, 5 oktober, 2018. 15:11
- Skrevet av Eric Løe
Smart 2018
Salgs- og markedskonferansen – Smart 2018 B2B Salg- og markedsavdelinger har aldri hatt en felles arena for oppdatering og kunnskapsdeling […]
Les Mer
In vain have you acquired knowledge if you have not imparted it to others.
- Deuteronomy Rabbah
Salgs- og markedskonferansen – Smart 2018 B2B Salg- og markedsavdelinger har aldri hatt en felles arena for oppdatering og kunnskapsdeling […]
Les Mer
Digitalisering, kundereiser, eksponeringsstrategi, floorplanløsninger, VM´er, remarketingkampanjer, kundeklubber….. Det er mye å tenke på når man skal lykkes med kundene i dagens […]
Les Mer
Det kommer til å skje mer de neste 5 månedene enn det har gjort i hele menneskehetens historie sier Jan, […]
Les Mer
For noen år siden gjorde Visendi Consulting en undersøkelse for Proffice, der det kom frem at 7 av 10 ledere […]
Les Mer
Ja, jeg vet! Det var litt clickbaitfaktor over tittelen, men heng med! Jeg kommer til poenget :). Det er ingen […]
Les Mer
Mye har endret seg i verden de siste 30 årene, men én bransje har hatt en lei tendens til å fortsette som før med det som alltid har vært oppskriften, nemmelig salgstreningsbransjen…
Les Mer
(inspirert av Jan Bjørneboe (konserndirektør utvikling i ISS Facility Services) sitt foredrag – Døde sjefer leder ikke) Har man ansatt […]
Les Mer
For noen uker siden publiserte vi vår artikkel: Når spillereglene endres – den nye Attføringsbransjen 2015, og responsen har vært […]
Les Mer
Høringsrunden er over, og til tross for stor motstand blir tiltakene Arbeid med Bistand og Avklaring satt ut på anbud. […]
Les Mer
Det er mulig at salgstrening er et av de kritiske virkemidlene som må på plass for å nå målet, men dersom det får lov til å være det eneste, så vil dessverre resultatene utebli, og investeringen være bortkastet.
Les Mer